23 maart 2023

Mick’s natuurkunst op Kunstroute Maassluis op 15 en 16 april

Op mijn websites en in tijdschriften en boeken kun je mijn foto’s van allerlei zeedieren en -wieren bekijken, maar het wordt pas echt mooi op groot formaat! Tijdens de Kunstroute Maassluis kun je mijn natuurkunst op groot formaat bewonderen. In het weekend van 15 en 16 april exposeer ik samen met drie andere kunstenaars van 12 tot 17 uur in het Bikkel Museum, Uiverlaan 16, Maassluis. Over de Kunstroute Maassluis kun je hier meer lezen en hier een PDF met de route ophalen.

Naast eerder getoond werk laat ik een aantal nieuwe kunstwerken zien van de ‘in vitro serie’: dieren die ik heb losgehaald van hun natuurlijke omgeving en heb gefotografeerd voor een zwarte achtergrond. Eén van die nieuwe werken is een foto van de Brokkelster (zie de foto). Nu op jouw scherm een fotootje, maar op het formaat van 90x60 cm kun je alle segmentjes, stekels en voetjes van de Brokkelster pas goed zien! In het vorige bericht op deze website kun je daar meer over lezen (kijk hier). 

Ik zou het erg leuk vinden je te zien op 15 of 16 april! 

Mocht je verhinderd zijn: ik doe op 6 en 7 mei mee aan de Westlandse Kunst en Atelierroute in Naaldwijk en van 27 t/m 29 mei aan de Kunst en Natuurroute in Wemeldinge. Details daarover volgen nog.

Geen opmerkingen: